HomeMerkenMensenHans Kruijf

Fascinatie

Er wordt wat afgecommuniceerd tegenwoordig. Merken strijden om de steeds schaarser wordende aandacht. En zappen kan heel goed zonder afstandsbediening. In een fractie van een seconde bepaalt de consument of een boodschap enige relevantie biedt. Of het de moeite waard lijkt er aandacht aan te besteden. Op straat, voor de tv, in de auto, overal. Dan kun je maar beter goed voor de dag komen. Het gaat niet om de omvang van je budget, maar om de creativiteit van je boodschap. En de inzet van al je resources. Waaronder je eigen mensen. Gedrag van mensen is altijd en overal een bron van inspiratie. Hoe je dat gedrag kunt beïnvloeden is fascinerend. Op voorwaarde dat je uitgaat van wat mensen zelf al kunnen. Soms moeten ze dat nog ontdekken, over eigen grenzen durven gaan. Dat maakt leren leuk.

 

Communicatiemens, strategisch creatief, doener. Wil verrassen en nieuwsgierigheid belonen. Met een passie voor retail. Waar iedere verandering direct zichtbaar effect heeft.